Połączenie radarów TMB-134 i TMA-122 w celu skrócenia czasu oczekiwania na światłach.
« Przejdź do listy aktualnościW tym artykule przedstawiamy więcej szczegółów na temat jednego konkretnego przypadku użycia czujnika mikrofalowego TMB-134, mogącego zastąpić do 9 pętli indukcyjnych, działającego w połączeniu z TMA-122.
Zarządca drogi otrzymywał skargi na długość oczekiwania na światłach przez pieszych i kierowców samochodów ciężarowych. Zarząd dróg zdecydował się zlecić badanie, aby dowiedzieć się, w jaki sposób można poprawić płynność ruchu na tym ważnym węźle komunikacyjnym, obsługującym port rzeczny i miasto liczące około 70 000 mieszkańców.
Analiza wykazała, że czujniki pętli na drodze były wadliwe, w wyniku czego skrzyżowanie opierało się tylko na harmonogramie czasowym, a nie na rzeczywistych przepływach ruchu. Aby rozwiązać te problemy, zarząd dróg zdecydował się na zainstalowanie czujników naziemnych, aby wykrywać zbliżające się do niego pojazdy.
TMB-134 nr 1: rozróżnia ruch jadący do centrum miasta od ruchu jadącego ze skrętu w lewo na autostradę
TMB-134 nr 2: rozróżnia ciężarówki, które muszą wjechać do portu rzecznego, pojazdy skręcające w lewo do centrum miasta i pojazdy skręcające w prawo
TMA-122 nr 3: wykrywa zbliżające się pojazdy i podtrzymuje styk przekaźnika tak długo, jak pojazdy znajdują się na linii zatrzymania
Wszystkie wirtualne pętle utworzone za pomocą tych naziemnych czujników wykrywają zarówno pojazdy w ruchu, jak i pojazdy zatrzymane. Tym samym w pełni zastępują wcześniej zainstalowane czujniki gruntowe, które były bardzo wrażliwe na ciężkie ciężarówki powodujące uszkodzenia pętli.
Instalacja została ustawiona w mniej niż 2 godziny, w tym montaż na słupie i okablowanie, bez prac budowlanych i wstrzymania ruchu.
Zarządca drogi nie otrzymuje już żadnych skarg, a ruch do portu jest teraz płynny i swobodny.
Opracowano przez Cecile Bauvin - Icoms Detections S.A.
Tłumaczenie: Alfa-Zeta Sp. z o.o.